آخرین اخبار
کد مطلب: 146859
نماينده مردم لردگان:
سپاه از کشور در برابر طوفان‌ها حفاظت کرد/جهاد تبيين توطئه جريان تحريف را خنثي مي‌کند
تاریخ انتشار : 1400/11/30 12:56:03
نمایش : 592
نماينده مردم لردگان گفت:سپاه پاسدارن در تهديدها و بحران هاي کشور در کنار مردم بوده است و توانست کشور را در مقابل همه طوفان ها و حوادث حفاظت کند.

«حسين باميري» در گفتگو با خبرنگار سياسي ايرنا در مورد بيانات امروز رهبر معظم انقلاب گفت: جريان تخريب در طول تاريخ هميشه وجود داشته وبا توجه به مقتضيات زماني، نوع رويکرد آنها با اخلال و شيطنت همراه بوده و در گذر زمان هم دچار پوست اندازي شده اند.

نماينده مردم لردگان تصريح کرد: در طول انقلاب کساني که دغدغه رشد ، توسعه و تعالي دين ،مذهب و کشور را داشتند متناسب با مقتضيات زماني به مقابله با بي اثر کردن و يا خنثي سازي جريان تحريف برآمدند.

نايب رييس کميسيون شوراها مجلس گفت: همه گروه‌هاي که دغدغه نظام  و انقلاب، سپاه جان برکف، مجلس انقلابي ، دولت مردمي  و مشي شهيد و  تفکر و مکتب حاج قاسم سليماني را دارند نبايد در مقابل جريان تحريف تماشاگر و نظاره گر باشند بلکه بايد با اتحاد و همدلي با جريان تحريف مقابله کنند.

وي افزود: اگر موضوعات يا مسائلي در کشور وجود داشته باشد بايد با رويکرد خانواده گرايي حل و فصل شود و نبايد افرادي دنبال همراهي ، همکاري و انحصار جريانات گروه تحريف قرار گيرند و در زمين آنها بازي نکنند.

باميري خاطر نشان کرد:به نظر مي رسد بخشي از لجن پراکني ها عليه نظام و انقلاب از روي عدم آگاهي و برخي هم از اتاق‌هاي فکر عجيب و غريبي در داخل و  خارج کشور است که سعي دارند با سياه نمايي و بزرگ نمايي برخي موضوعات کوچک را بزرگ جلوه دهند.

نماينده مردم لردگان اضافه کرد:  اين افراد و گروه‌ها  به دليل عدم توفيقات خود در مقاطع زماني گذشته که نتوانستند پاسخگوي مطالبات بحق و مشروع مردم باشند خود کم بيني خود را از اين زاويه به رخ جامعه مي کشند  و با ورود به چنين قضاياي مي‌خواهند عاملش را سپاه ، مجلس انقلابي  و يا مکتب حاج قاسم سليماني بدانند.

وي افزود:همه مي‎‌ دانند که حرف اين قبيل افراد که در اتاق‌هاي مسموم و با سناريوهاي خاص  تدوين مي شود  هيچ جايگاهي در جامعه ندارد و مردم همانند حماسه ۹دي تمام قد در مقابله با آنها خواهند ايستاد و از عزت و اقتدار سپاه دفاع خواهند کرد.

باميري با اشاره به بيانات حضرت امام(ره) که  فرمودند« اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، گفت: داشته هاي امروز کشور مديون رشادت‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است. سپاه  چتر مصونيت بخشي و ضمانت بخشي را متوجه  کل امنيت کشور کرده است.

نماينده لردگان خاطر نشان کرد: فرمايشات امروز حضرت آقا  اين است که سپاه  پاسداران تا امروز به ماموريت‌هاي خود در راه نظام و انقلاب عالمانه  ورود پيدا کرده و هوشمندانه عمل کرده است.

نايب رييس کميسيون شوراها اضافه کرد: سپاه پاسدارن در تهديدها و بحران هاي کشور  همواره در کنار مردم بوده است و  توانست کشور را در مقابل  همه طوفان ها  و حوادث حفاظت کند.

عضو مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: موضع جديد حضرت آقا در مورد سپاه در وضعيت فعلي ختم مي شود در گذشته هم بياناتي  پيرامون چگونگي ماموريت‌هاي مثبت سپاه داشتند و با ادبياتي متفاوت و متناسب با جامعه  عملکرد سپاه را به خوبي تبيين و تشريح کردند و دولت مردمي و مجلس انقلابي  هم از ماموريت هاي سپاه در  داخل و خارج از کشور با تمام وجود حمايت کرده است.

نماينده مردم لردگان خطاب به کساني که در پي تخريب نظام و انقلاب هستند گفت: اگر اين افراد  ناآگاهانه به دنبال تخريب هستند مواضع و ديدگاههاي خودرا  اصلاح کنند، اما اگر عالمانه و آگاهانه متاثر از تغذيه فکري اجانب ، استکبار و اتاق هاي فکر مسموم  به دنبال تخريب هستند مطمئن باشند که اين قبيل لجن پراکني ها ذره‌اي از ارزش ،جايگاه و منزلت سپاه و مکتب حاج قاسم سليماني را  در بين مردم کم نخواهد کرد.

 وي  گفت: اين سناريوها و لجن پراکني ها با هوشياري مردم،  راه به جايي نخواهد برد و هيچ  تاثيري بر احساسات پاک مردم به جاي نخواهد گذاشت.

رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز قيام تاريخي مردم تبريز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (پنج‌شنبه) در ارتباط تصويري با جمعي از مردم آذربايجان فرمودند:  امروز نوبت سپاه است که به سپاه تهمت بزنند و لجن‌پراکني کنند و در ضمن به شهيد بزرگ شهيد سليماني، و اگر جرات مي کردند و از خشم مردم نمي‌ترسيدند به امام هم اهانت مي‌کردند، منتها جرات نمي کنند و مي‌دانند خشم مردم در برابر اين موضوع تند است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس